Sposoby postępowania w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia lub życia oraz sposoby dokumentowania zgłoszonego lub stwierdzonego zagrożenia dla zdrowia i życia
1. Każda osoba będąca świadkiem powstania zagrożenia dla życia, zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Uniwersytetu Łódzkiego zobowiązana jest do niezwłocznego zawiadomienia o tym zdarzeniu Centrum Powiadomienia Ratunkowego (tel. 112) oraz kierownika administracyjnego.
2. Każda osoba przebywająca na terenie Uniwersytetu Łódzkiego zobowiązana jest do niezwłocznego zawiadomienia kierownika administracyjnego (tel. 42 635 48 12, e-mail ) o awariach urządzeń lub instalacji, uszkodzeniach i usterkach oraz innych problemach związanych z użytkowaniem pomieszczeń i ich wyposażenia.
3. Awarie urządzeń i instalacji, które powstały po godzinach pracy kierownika administracyjnego należy zgłaszać dyżurującemu pracownikowi portierni (tel. 42 635 62 40)
4. Awarie wymagające natychmiastowego usunięcia należy zgłaszać do odpowiednich służb:
- pogotowia energetycznego (tel. 991);
- pogotowia gazowego (tel. 992);
- pogotowia ciepłowniczego (tel. 993);
- pogotowia wodno-kanalizacyjnego (tel. 994);
- Straży Pożarnej (tel. 998).
5. Kierownik administracyjny prowadzi rejestr zgłoszonych lub stwierdzonych zagrożeń dla zdrowia lub życia oraz sposobów ich usunięcia albo podjęcia działań zapobiegających temu zagrożeniu.
