• Polski
  • English
 
Wydział
  • Historia
  • Jubileusze
  • Struktura
  • Rada Wydziału, komisje
  • Wyszukaj pracownika
  • Organizacja wydarzeń
  • Infrastruktura
  • Parking
  • Zasady BHP
  • Internet na WZ
  • Kontakt
Nauka i badania
  • Projekty naukowo-badawcze
  • Publikacje naukowe
  • Stopnie naukowe i tytuł
  • Knowbase
Kształcenie
  • Dziekanat
  • Jakość kształcenia
  • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
  • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
  • Projekty dla uczniów
  • Terminarz i zasady rekrutacji
  • Studia I stopnia
  • Studia II stopnia
  • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
  • Studia podyplomowe
  • MBA i MiniMBA
  • Szkolenia
  • Centrum Rozwoju Dydaktyki
Współpraca z Otoczeniem
  • Rada Biznesu
  • Rada Menedżerów Publicznych
  • Centrum Rozwoju Biznesu
  • Współpraca międzynarodowa
  • Współpraca ze szkołami
  • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
  • Patronat Dziekana
  • Sale do wynajęcia
  • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział
    • Historia
    • Jubileusze
    • Struktura
    • Rada Wydziału, komisje
    • Wyszukaj pracownika
    • Organizacja wydarzeń
    • Infrastruktura
    • Parking
    • Zasady BHP
    • Internet na WZ
    • Kontakt
  • Nauka i badania
    • Projekty naukowo-badawcze
    • Publikacje naukowe
    • Stopnie naukowe i tytuł
    • Knowbase
  • Kształcenie
    • Dziekanat
    • Jakość kształcenia
    • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
    • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
    • Projekty dla uczniów
    • Terminarz i zasady rekrutacji
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
    • Studia podyplomowe
    • MBA i MiniMBA
    • Szkolenia
    • Centrum Rozwoju Dydaktyki
  • Współpraca z Otoczeniem
    • Rada Biznesu
    • Rada Menedżerów Publicznych
    • Centrum Rozwoju Biznesu
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca ze szkołami
    • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
    • Patronat Dziekana
    • Sale do wynajęcia
    • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Zarządzania
  • Wyszukaj pracownika

Profil

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr hab.

Anna Łaszkiewicz

STANOWISKO:
profesor uczelni
Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania
e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl
www: http://wz.uni.lodz.pl
FUNKCJA:
Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Centrum Badań i Analiz Handlu „Phygital Commerce” , Wydział Zarządzania
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Funkcje na Uczelni
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • linkedin
  • google-scholar
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

profesor uczelni

Katedra Marketingu
  • prowadzenie badań naukowych
  • opieka nad doktorantami
  • współpraca z biznesem
  • popularyzacja wiedzy
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim m.in. eCommerce, Strategie Marketingowe, Branding i Komunikację Marketingową, Influencer Marketing, eBusiness and Digital Marketing

Funkcje pełnione na Wydziale Zarządzania UŁ

  • Kierownik studiów podyplomowych eCommerce
  • Członek Komisji Uniwersytetu Łódzkiego do spraw stopni naukowych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości
  • Członek II Komisji ds. Przewodów Doktorskich na Wydziale Zarządzania UŁ
  • Członek Rady Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Funkcje na Uczelni

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Centrum Badań i Analiz Handlu „Phygital Commerce”

Centrum jest miejscem, które łączy naukę z praktyką, promuje innowacje i najlepsze rozwiązania, aby wspierać i rozwijać dziedzinę handlu, w tym handlu elektronicznego i technologii internetowych. 


Przedmiot aktywności Centrum obejmuje:

• Prowadzenie badań nad szerokim spektrum zagadnień związanych z handlem zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i elektronicznym oraz technologiami internetowymi i ich upowszechnianiem.

• Stymulowanie wspólnych działań i wymiany idei pomiędzy badaczami oraz ekspertami w dziedzinie handlu elektronicznego i technologii internetowych w celu lepszego zrozumienia tego obszaru.

• Rozpowszechnianie wiedzy. Centrum pełni rolę forum do publikacji i dyskusji nad najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie handlu tradycyjnego i cyfrowego.




Biogram

Anna Łaszkiewicz jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autorka książek "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" (2022) oraz "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" (2018). Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja i Technika Handlu Zagranicznego oraz studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniu wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jest autorką i współautorką anglo- i polskojęzycznych publikacji poświęconych takim zagadnieniom jak: eCommerce, Social Media, Digital Marketing, Influencer Marketing oraz zachowania nabywców. Realizowała międzynarodowy projekt badawczy „Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B w Polsce (na tle doświadczeń Unii Europejskiej)”. Od 2003 wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ, a także kieruje studiami podyplomowymi z obszaru eCommerce. Równolegle aktywnie działa w obszarze praktyki biznesowej. Zarządzała marketingiem m.in. w MultiBanku (obecnie mBank), Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding i wdrożenie omnicommerce w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.

Zainteresowania

  • wartość, w tym współtworzenie wartości z konsumentami
  • marketing internetowy, w tym social media marketing i influencer marketing
  • handel internetowy
  • branding


Osiągnięcia

  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami", Wyd. UŁ, Łódź 2022
  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", Wyd. UŁ, Łódź 2018, monografia habilitacyjna.
  • Nagroda zespołowa JM Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za oryginalne i twórcze osiągnięcia naukowe w roku 2017 – za monografię pt. „Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno- kulturowe”.
  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za osiągnięcia naukowo-badawcze i dydaktyczne w roku 2006

Dyżury

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Matejki 22/26 90-237 Łódź

profesor uczelni

Katedra Marketingu

DYŻURY CYKLICZNE

WTOREK


12:00 - 14:00

proszę o zapisywanie się na konsultacje w formularzu minimum 24h przed terminem konsultacji. uniwersytetlodzki-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/anna_laszkiewicz_wz_uni_lodz_pl/EVJws0oRVmxPiywmlNqJdKYBmGnAVJWAVQcbLLTsJRTFVg

 

Matejki 22/26 pokój: 231 90-237 Łódź

Kontakt

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

tel: 42-635-52-69

e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź

profesor uczelni

Katedra Marketingu

tel: 42-635-50-69

e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

www: https://www.wz.uni.lodz.pl/wyszukaj-pracownika/profil/anna-laszkiewicz

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 231

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Footer social icons

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Newslettery
  • Struktura
  • Mapa strony
  • Dostępność
  • Polityka prywatności

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności