Funkcje pełnione na Wydziale Zarządzania UŁ
Centrum jest miejscem, które łączy naukę z praktyką, promuje innowacje i najlepsze rozwiązania, aby wspierać i rozwijać dziedzinę handlu, w tym handlu elektronicznego i technologii internetowych.
• Prowadzenie badań nad szerokim spektrum zagadnień związanych z handlem zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i elektronicznym oraz technologiami internetowymi i ich upowszechnianiem.
• Stymulowanie wspólnych działań i wymiany idei pomiędzy badaczami oraz ekspertami w dziedzinie handlu elektronicznego i technologii internetowych w celu lepszego zrozumienia tego obszaru.
• Rozpowszechnianie wiedzy. Centrum pełni rolę forum do publikacji i dyskusji nad najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie handlu tradycyjnego i cyfrowego.
Anna Łaszkiewicz jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autorka książek "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" (2022) oraz "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" (2018). Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja i Technika Handlu Zagranicznego oraz studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniu wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jest autorką i współautorką anglo- i polskojęzycznych publikacji poświęconych takim zagadnieniom jak: eCommerce, Social Media, Digital Marketing, Influencer Marketing oraz zachowania nabywców. Realizowała międzynarodowy projekt badawczy „Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B w Polsce (na tle doświadczeń Unii Europejskiej)”. Od 2003 wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ, a także kieruje studiami podyplomowymi z obszaru eCommerce. Równolegle aktywnie działa w obszarze praktyki biznesowej. Zarządzała marketingiem m.in. w MultiBanku (obecnie mBank), Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding i wdrożenie omnicommerce w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.
Matejki 22/26 90-237 Łódź
DYŻURY CYKLICZNE
WTOREK
12:00 - 14:00
proszę o zapisywanie się na konsultacje w formularzu minimum 24h przed terminem konsultacji. uniwersytetlodzki-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/anna_laszkiewicz_wz_uni_lodz_pl/EVJws0oRVmxPiywmlNqJdKYBmGnAVJWAVQcbLLTsJRTFVg
Matejki 22/26 pokój: 231 90-237 Łódź
tel: 42-635-50-69
e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl
www: https://www.wz.uni.lodz.pl/wyszukaj-pracownika/profil/anna-laszkiewicz
Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 231