• Polski
  • English
 
Wydział
  • Historia
  • Jubileusze
  • Struktura
  • Rada Wydziału, komisje
  • Wyszukaj pracownika
  • Organizacja wydarzeń
  • Infrastruktura
  • Parking
  • Zasady BHP
  • Internet na WZ
  • Kontakt
Nauka i badania
  • Projekty naukowo-badawcze
  • Publikacje naukowe
  • Stopnie naukowe i tytuł
  • Knowbase
Kształcenie
  • Dziekanat
  • Jakość kształcenia
  • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
  • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
  • Projekty dla uczniów
  • Terminarz i zasady rekrutacji
  • Studia I stopnia
  • Studia II stopnia
  • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
  • Studia podyplomowe
  • MBA i MiniMBA
  • Szkolenia
  • Centrum Rozwoju Dydaktyki
Współpraca z Otoczeniem
  • Rada Biznesu
  • Rada Menedżerów Publicznych
  • Centrum Rozwoju Biznesu
  • Współpraca międzynarodowa
  • Współpraca ze szkołami
  • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
  • Patronat Dziekana
  • Sale do wynajęcia
  • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział
    • Historia
    • Jubileusze
    • Struktura
    • Rada Wydziału, komisje
    • Wyszukaj pracownika
    • Organizacja wydarzeń
    • Infrastruktura
    • Parking
    • Zasady BHP
    • Internet na WZ
    • Kontakt
  • Nauka i badania
    • Projekty naukowo-badawcze
    • Publikacje naukowe
    • Stopnie naukowe i tytuł
    • Knowbase
  • Kształcenie
    • Dziekanat
    • Jakość kształcenia
    • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
    • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
    • Projekty dla uczniów
    • Terminarz i zasady rekrutacji
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
    • Studia podyplomowe
    • MBA i MiniMBA
    • Szkolenia
    • Centrum Rozwoju Dydaktyki
  • Współpraca z Otoczeniem
    • Rada Biznesu
    • Rada Menedżerów Publicznych
    • Centrum Rozwoju Biznesu
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca ze szkołami
    • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
    • Patronat Dziekana
    • Sale do wynajęcia
    • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Zarządzania
  • Wyszukaj pracownika

Profil

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

prof. dr hab.

Wojciech Grzegorczyk

STANOWISKO:
profesor, kierownik Katedry Marketingu Wydział Zarządzania UŁ
Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania
e-mail: wojciech.grzegorczyk@uni.lodz.pl
FUNKCJA:
kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Katedra Marketingu , Wydział Zarządzania
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Funkcje na Uczelni
  • Biogram
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • scopus
  • google-scholar
  • web-of-science
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

profesor, kierownik Katedry Marketingu Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

Stanowisko powiązane jest z pracą naukową, prowadzeniem badań naukowych, kształceniem kadry naukowej, pracą dydaktyczną (prowadzenie wykładów, seminariów) i organizacyjną (kierowanie zakładem i katedrą). Do obowiązków w zakresie dydaktyki należy prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, podyplomowych, opracowanie programów kształcenia, przygotowywanie materiałów dydaktycznych przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń oraz egzaminów dyplomowych, prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych, a także konsultacje ze studentami. W ramach pracy naukowej i kształcenia kadry naukowej do obowiązków należy recenzowanie prac naukowych, opieka nad rozwojem naukowym pracowników katedry, prowadzenie seminariów doktorskich i opieka nad pracami doktorskimi. Do obowiązków w zakresie badań naukowych należy ich prowadzenie, rozpowszechnianie wyników badań poprzez ich publikowanie, uczestnictwo w konferencjach naukowych, prowadzenie badań na zlecenie organizacji zewnętrznych. Zakres obowiązków organizacyjnych obejmuje uczestnictwo w organach kolegialnych uczelni, komisjach konkursowych, rekrutacyjnych, egzaminacyjnych, organizowanie konferencji i seminariów naukowych.

Funkcje na Uczelni

kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Katedra Marketingu

Biogram

Studia ukończone na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ na kierunku Ekonomika i Organizacja Handlu Zagranicznego w 1981 roku. W latach 1981-84 uczestnictwo w Studium Doktoranckim Nauk Ekonomicznych na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ. Służba wojskowa w latach 1984-85. Początek pracy w UŁ 16.12.1985 roku. Obrona pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. J. Dietla w 1988 roku. Obrona pracy habilitacyjnej (Strategie marketingowe banków, PWN, Warszawa 1996) w 1996 roku. Uzyskanie tytułu profesora w 2002 roku, uzyskanie stanowiska profesora zwyczajnego w 2004 roku. W latach 1999- 2005 pełnienie funkcji prodziekana Wydziału Zarzadzania, w latach 2005-2008 pełnienie funkcji kierownika Studium Doktoranckiego Nauk o Zarządzaniu UŁ. Od 1999 roku kierownik Zakładu Strategii Marketingowych, od 2020 roku kierownik Katedry Marketingu UŁ. W latach 2003-2005 członek Senatu UŁ.

Zainteresowania naukowo-badawcze: marketing na rynkach międzynarodowych, finansowanie strategii marketingowych, marketing w sektorze finansowym. W latach 1990-91, 1996, 1998 pobyty i staże naukowe w Uniwersytecie Regensburg, Uniwersytecie Wurzburg oraz Sparkasse Regensburg (RFN). Liczba publikacji wynosi 252( 2024 rok), w tym 23 monografie, 26 publikacji w języku obcym i 5 tłumaczeń książek i artykułów z j. niemieckiego. Do najważniejszych publikacji należą: "Weksle i czeki w obrocie gospodarczym", Wyd. UŁ, 1993, "Polski rynek papierów wartościowych", Wyd. Zarzadzanie i Finanse, 1996, "Strategie marketingowe banków", PWN 1996, "Finansowe aspekty marketingu", Wyd. UŁ 1997, "Marketing bankowy", Wyd, Branta 2004, "Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne", Wyd. Stardruk, Warszawa 2006, "Funkcjonalność stron internetowych banków", Wyd. UŁ 2009" ,"Współczesne dylematy marketingu bankowego", Wyd. UŁ,2010, "Marketing na rynku międzynarodowym", Wolters Kluwer 2013, "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", Wyd. UŁ 2018, " Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy", Wyd. UŁ 2019, "Marketing na rynku międzynarodowym. Badania, decyzje, organizacja", Wyd. UŁ 2020., Controlling działań marketingowych. Pojęcia, narzędzia, etapy, Wydawnictwo UŁ, Łódź 2023.

Liczba wypromowanych doktoratów - 11, recenzji prac doktorskich- 24, recenzji prac habilitacyjnych - 14. Liczba cytowań w Google Scholar - 598, i h indeks- 11, H i10-indeks- 13 (dane na 1.09.2024, a od 2019 roku liczba cytowań 152 i H-6.). Liczba wypromowanych prac licencjackich i magisterskich ponad 450. W 2017 i 2018 roku wyróżnienie Klubu 500-Łodź dla promotora najlepszej pracy magisterskiej z zakresu biznesu.

W latach 1997-2018 wiceprezes Fundacji Uniwersytetu Łódzkiego.

Osiągnięcia

Nagrody naukowe Rektora UŁ(łącznie 18) - 3 stopnia pierwszego (1997, 2003, 2006), 9 stopnia drugiego (1989, 1993,1999,2004,2005,2007,2009,2010, 2017) i 6 stopnia trzeciego (2011,2015, 2019, 2020, 2021, 2023).

Odznaczenia: Srebrny Krzyż Zasługi(2005), Srebrny Medal Za Długoletnią Służbę, (2008), Złoty Medal za Długoletnią Służbę (2020) Medal Komisji Edukacji Narodowej, Medal Uniwersytetu Łódzkiego " W Służbie Społeczeństwu i Nauce (2011), Złota Odznaka Uniwersytetu Łódzkiego.

Dyżury

kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Matejki 22/26 90-237 Łódź

profesor, kierownik Katedry Marketingu Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

DYŻURY CYKLICZNE

WTOREK


09:00 - 10:00

 

CZWARTEK


11:00 - 12:00

 

Matejki 22/26 pokój: 236 90-237 Łódź

Kontakt

kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Matejki 22/26 90-237 Łódź

profesor, kierownik Katedry Marketingu Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

tel: 42-635-52-03

www: https://www.uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 236

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Footer social icons

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Newslettery
  • Struktura
  • Mapa strony
  • Dostępność
  • Polityka prywatności

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności