Wydział
  • Historia
  • Jubileusze
  • Struktura
  • Rada Wydziału, komisje
  • Wyszukaj pracownika
  • Organizacja wydarzeń
  • Infrastruktura
  • Parking
  • Zasady BHP
  • Internet na WZ
  • Kontakt
Nauka i badania
  • Projekty naukowo-badawcze
  • Publikacje naukowe
  • Stopnie naukowe i tytuł
  • Knowbase
Kształcenie
  • Dziekanat
  • Jakość kształcenia
  • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
  • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
  • Projekty dla uczniów
  • Terminarz i zasady rekrutacji
  • Studia I stopnia
  • Studia II stopnia
  • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
  • Studia podyplomowe
  • MBA i MiniMBA
  • Szkolenia
  • Centrum Rozwoju Dydaktyki
Współpraca z Otoczeniem
  • Rada Biznesu
  • Rada Menedżerów Publicznych
  • Centrum Rozwoju Biznesu
  • Współpraca międzynarodowa
  • Współpraca ze szkołami
  • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
  • Patronat Dziekana
  • Sale do wynajęcia
  • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział
    • Historia
    • Jubileusze
    • Struktura
    • Rada Wydziału, komisje
    • Wyszukaj pracownika
    • Organizacja wydarzeń
    • Infrastruktura
    • Parking
    • Zasady BHP
    • Internet na WZ
    • Kontakt
  • Nauka i badania
    • Projekty naukowo-badawcze
    • Publikacje naukowe
    • Stopnie naukowe i tytuł
    • Knowbase
  • Kształcenie
    • Dziekanat
    • Jakość kształcenia
    • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
    • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
    • Projekty dla uczniów
    • Terminarz i zasady rekrutacji
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
    • Studia podyplomowe
    • MBA i MiniMBA
    • Szkolenia
    • Centrum Rozwoju Dydaktyki
  • Współpraca z Otoczeniem
    • Rada Biznesu
    • Rada Menedżerów Publicznych
    • Centrum Rozwoju Biznesu
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca ze szkołami
    • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
    • Patronat Dziekana
    • Sale do wynajęcia
    • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Zarządzania
  • Strefa kandydata
  • Oferta studiów

Rachunkowość i zarządzanie finansowe

Podyplomowe
Limit miejsc: określany dla danej edycji
  • O studiach
  • Sylwetka kandydata
  • Dodatkowe informacje
  • Więcej o UŁ
  • Kontakt dla kandydata
  • Dane wydziału

O studiach

Celem studiów jest przekazanie aktualnej i użytecznej wiedzy w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz wykształcenie umiejętności jej stosowania w praktyce.

Celem studiów jest kształcenie szeroko rozumianych specjalistów rachunkowości finansowej, którzy oprócz posiadania wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu księgowego, będą potrafili je aktywnie wykorzystać do świadomego kształtowania polityki rachunkowości jednostki oraz jej wizerunku i wiarygodności finansowej w otoczeniu, jak również będą rozumieli konsekwencje wyboru określonych rozwiązań księgowych i podatkowych dla analizy finansowej i zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a ponadto będą wsparciem dla zarządu i menedżerów w procesach podejmowania decyzji (biznes partnerami).

W celu zapewnienia naszym absolwentom niezbędnych umiejętności cyfrowych w obszarze rachunkowości podpisaliśmy umowę o współpracy z wiodącym na rynku dostawcą kompleksowego oprogramowania komputerowego dla rachunkowości i biznesu firmą Symfonia. Uczestnicy swoje kompetencje mogą rozszerzać dodatkowo dzięki dostępowi do Akademii Symfonia oferowanej przez partnera technologicznego Symfonia i uzyskać  Ceryfikat znajomości oprogramowania SYMFONIA, stanowiący formalne potwierdzenie ich kompetencji cyfrowych. 

Kierownik studiów

dr Marcin Michalak

Czas trwania

2 semestry

Sylwetka kandydata

Osoby posiadające ukończone studia wyższe na poziomie licencjata lub wyższym dowolnego profilu, zainteresowane rachunkowością oraz finansowymi aspektami działalności podmiotów gospodarczych i innych organizacji.
Studia przeznaczone są w szczególności dla:

  • Osób funkcjonujących w podmiotach działających wg polskich standardów rachunkowości (UoR, KSR) i stosujących wspomagająco MSSF
  • Osób chcących nauczyć się zasad księgowości i sprawozdawczości finansowej oraz ich wykorzystania w praktyce, w tym do zarządzania finansowego
  • Pracowników SSC i biur rachunkowych, wykonujących wybrane czynności (procesy) księgowe, by poznać kompleksowy system rachunkowości i ogół procesów w nim występujących - identyfikacja, pomiar, ewidencja prezentacja informacji finansowych
  • Księgowych, by rozwijać kompetencje, uporządkować lub zaktualizować wiedzę i umiejętności z zakresu polskiego prawa bilansowego oraz stać się biznes partnerem dla zarządzających lub klientów (np. biur rachunkowych),
  • Controllerów finansowych / specjalistów rachunkowości zarządczej, by umieć dostarczać wiedzy eksperckiej dla potrzeb sprawozdawczości finansowej i współdziałać w kształtowaniu obrazu finansowego jednostki
  • Członków rad nadzorczych, odpowiedzialnych z mocy prawa za rachunkowość jednostki i ocenę jej wyników ekonomicznych
  • Właścicieli i zarządzających, odpowiedzialnych wg UoR za kształtowanie polityki rachunkowości jednostki, zarządzanie jej finansami oraz podmiot gospodarczy jako całość
  • Wszystkich myślących o karierze w księgowości, rachunkowości finansowej, audycie finansowym, zarządzaniu finansami czy konsultingu.

Dodatkowe informacje

Szczegółowe informacje dotyczące programu, zasad rekrutacji oraz wymaganych dokumentów a także partnerów dostępne są pod linkiem: Studia Podyplomowe Rachunkowości i Zarządzanie Finansowe

Informacja o przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na studia podyplomowe oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych: https://www.bip.uni.lodz.pl/inne/ochrona-danych-osobowych/klauzule-informacyjne

Więcej o UŁ

  • PORTAL REKRUTACYJNY
  • STREFA KANDYDATA UNILODZ
  • POZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Kontakt dla kandydata

mgr Marta Jasińska

mgr Patrycja Kuśmirek

Dane wydziału i lokalizacja

Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki
Centrum Rozwoju Biznesu

ul. Matejki 22/26, 90-237 Łódź

pokój 135, I piętro
tel. 0 42 635 62 57
+48 533 542 413

marta.jasinska@uni.lodz.pl
patrycja.kusmirek@uni.lodz.pl

 

Godło
bip
hr
hr
Footer social icons

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Newslettery
  • Struktura
  • Mapa strony
  • Dostępność
  • Polityka prywatności

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności