Najczęściej wyszukiwane:

Podsumowanie inauguracji roku akademickiego 2024/2025

1 października 2024 r. na Wydziale Zarządzania UŁ odbyła się uroczysta inauguracja roku akademickiego 2024/2025.

Opublikowano: 03 października 2024
kolegium dziekańskie na auli w trakcie inauguracji roku akademickiego

W tegorocznej rekrutacji o status studenta na studiach stacjonarnych I stopnia na Wydziale Zarządzania ubiegało się 3861 osób na 730 miejsc, a spośród 15 najczęściej wybieranych kierunków na Uniwersytecie Łódzkim aż jedna trzecia pochodzi z oferty edukacyjnej Wydziału Zarządzania.

Przedstawiciele władz uniwersyteckich, Kolegium Dziekańskie, reprezentanci władz miasta i łódzkich uczelni, goście ze świata biznesu oraz zgromadzeni w wypełnionej po brzegi Auli im. Profesora J. Zieleniewskiego studenci wysłuchali słów, jakie skierowały do nich: Dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Ewa Walińska, Prorektor UŁ ds. umiędzynarodowienia dr hab. Katarzyna de Lazari-Radek, prof. UŁ oraz Marszalek Województwa Łódzkiego Pani Joanna Skrzydlewska.

Po złożeniu ślubowania przez zgromadzonych na inauguracji studentów grupa najlepszych żaków otrzymała listy gratulacyjne oraz upominki przygotowane przez naszego partnera z Rady Biznesu - Santander Universidades.

Wykład inauguracyjny "Trochę detektyw, trochę ratownik – czyli jak pokochałam swój zawód" wygłosiła Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos, Prezes Regionalnej Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Łodzi.

Studenci poznali również opiekunów roku i grup na studiach stacjonarnych, otrzymali także wskazówki, gdzie w kanałach komunikacji Wydziału szukać przydatnych informacji przydatnych na początku studiów i jak korzystać z Przewodnika Studenta.

Po wysłuchaniu uroczystego Gaudeamus igitur rok akademicki 2024/2025 został oficjalnie zainaugurowany!

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia na Flickr.

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR