Polski konsument wobec wyzwań GenAI

Czy konsument zaakceptuje wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w reklamie? Jakie są jego oczekiwania w tym zakresie?

Opublikowano: 01 października 2023

Zastanawiałam się nad tym w kontekście swoich ostatnich badań nad poziomem wpływu AI, w tym GenAI, na ewolucję konsumenta. Wybrane wyniki zostały właśnie opublikowane w Dodatku Specjalnym nr 23 Rzeczpospolitej - Biznes. 

Wyniki są niewątpliwie interesujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę przewidywany dalszy wpływ tej technologii na biznes i społeczeństwo, o którym mówią ostatnie raporty McKinsey czy Deloitte.

 

GenAi

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR