Homo Cyber – konsument stechnologizowany

Właśnie trwa Trend Week „K20” zorganizowany przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

Opublikowano:

Debaty, warsztaty i merytoryczna wiedza dotycząca konsumenta i jego ewolucji. W ramach konferencji dostępny jest najnowszy rocznik „Konsumenci 2020. Trendy. Redefinicje”, w którego powstanie miałam swój wkład. Znajdziecie tu między innymi informacje o tym jak zmienia się nasze społeczeństwo, czy ważna jest dla nas planeta, w jakim kierunku rozwijają się tendencje prozdrowotne, a także jak konsumować kulturę. Zapraszam także do przeczytania swojego komentarza „Homo Cyber – konsument stechnologizowany”.

Okładka rocznika Badania Marketingowe 2020/2021

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR