• Polski
  • English
 
Wydział
  • Historia
  • Jubileusze
  • Struktura
  • Rada Wydziału, komisje
  • Wyszukaj pracownika
  • Organizacja wydarzeń
  • Infrastruktura
  • Parking
  • Zasady BHP
  • Internet na WZ
  • Kontakt
Nauka i badania
  • Projekty naukowo-badawcze
  • Publikacje naukowe
  • Stopnie naukowe i tytuł
  • Knowbase
Kształcenie
  • Dziekanat
  • Jakość kształcenia
  • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
  • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
  • Projekty dla uczniów
  • Terminarz i zasady rekrutacji
  • Studia I stopnia
  • Studia II stopnia
  • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
  • Studia podyplomowe
  • MBA i MiniMBA
  • Szkolenia
  • Centrum Rozwoju Dydaktyki
Współpraca z Otoczeniem
  • Rada Biznesu
  • Rada Menedżerów Publicznych
  • Centrum Rozwoju Biznesu
  • Współpraca międzynarodowa
  • Współpraca ze szkołami
  • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
  • Patronat Dziekana
  • Sale do wynajęcia
  • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność
  • Wydział
    • Historia
    • Jubileusze
    • Struktura
    • Rada Wydziału, komisje
    • Wyszukaj pracownika
    • Organizacja wydarzeń
    • Infrastruktura
    • Parking
    • Zasady BHP
    • Internet na WZ
    • Kontakt
  • Nauka i badania
    • Projekty naukowo-badawcze
    • Publikacje naukowe
    • Stopnie naukowe i tytuł
    • Knowbase
  • Kształcenie
    • Dziekanat
    • Jakość kształcenia
    • Akredytacje, certyfikaty, rankingi
    • Dlaczego warto studiować na WZ UŁ?
    • Projekty dla uczniów
    • Terminarz i zasady rekrutacji
    • Studia I stopnia
    • Studia II stopnia
    • Szkoła Doktorska Nauk Społecznych
    • Studia podyplomowe
    • MBA i MiniMBA
    • Szkolenia
    • Centrum Rozwoju Dydaktyki
  • Współpraca z Otoczeniem
    • Rada Biznesu
    • Rada Menedżerów Publicznych
    • Centrum Rozwoju Biznesu
    • Współpraca międzynarodowa
    • Współpraca ze szkołami
    • Organizacje, stowarzyszenia, NGOs
    • Patronat Dziekana
    • Sale do wynajęcia
    • Zespół Ekspertów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydata
  • Strefa studenta
  • Strefa pracownika
  • Strefa doktoranta
  • Strefa absolwenta
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza aktów własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Biblioteka UŁ
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Dostępność

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • poczta
  • kalendarz akademicki
  • pracownicy
  • kolegium dziekańskie
  • Uniwersytet Łódzki
  • Wydział Zarządzania
  • Akredytacje, certyfikaty, rankingi

AICPA & CIMA

  • About AICPA & CIMA
  • CGMA University program at WZ UŁ
  • Contact us
  • About AICPA & CIMA
  • CGMA University program at WZ UŁ
  • Contact us

About AICPA & CIMA

The Association of International Certified Professional Accountants® (the Association) represents AICPA® & CIMA® and works to power opportunity, trust and prosperity for people, businesses and economies worldwide. 

It represents 698,000 members, students and engaged professionals in public and management accounting and advocates for the public interest and business sustainability on current and emerging issues. 

With broad reach, rigor and resources, the Association advances the reputation, employability and quality of CGMA designation holders and accounting and finance professionals globally. 

READ MORE
  • CIMA Ambassadors
  • Coordinator Of The CGMA Program At WZ UŁ

CGMA University program at WZ UŁ

logo programuAICPA & CIMA is partnering with the Faculty of Management of the University of Lodz to create the CGMA University Program. Students can advance their studies by gaining professional qualification in management accounting for a competitive edge in the job market.

The CGMA University Program is implemented through selected courses at the Faculty of Management. It enables you to start studying the CGMA qualification as part of your degree, whether you are a full-time or part-time student. Students who complete all required courses are exempt from specific CGMA exams, and after passing the final external exam, they can complete one of the following CGMA levels:

  • Certificate Level — receive a CGMA Certificate in Business Accounting and the part-qualified designatory letters ‘CGMA Cert BA’ upon learning about financial aspects of business, the relationship between specific areas of accounting and the needs of modern business.
  • Operational Level — receive a CIMA Diploma in Management Accounting and the part-qualified designatory letters ‘CIMA Dip MA’ after passing this level with in-demand and applicable business skills. Topics include preparing financial statements, relevant information for management accounting and how to use appropriate decision-making tools using extensive knowledge about the functioning of a company.

 

How to register for the CGMA Program at WZ UŁ?

The CGMA University Program admissions take place from mid-October until the end of November. Advance your career and learning by following these easy steps:

  1. Create and activate your account at cimauczelnie.pl.
  2. Complete the application form and enclose required documents.
  3. Wait for the positive verification of the application by the University Coordinator and AICPA & CIMA.
  4. Receive further instructions on how to register with AIPCA & CIMA and pay the registration fee.


Participation in the CIMA Program at WZ UŁ:

CGMA University Program Brochure 20205 (4 MB)
CGMA University Program Policy 2025/2026 (227 KB)
Conditions of participation in the CGMA University Program at the Faculty of Management of the University of Lodz, academic year 2025/2026 (145 KB)
CGMA University Program fees 2025 (122 KB)
CONTACT US

COORDINATOR OF THE CGMA PROGRAM AT WZ UŁ

dr hab. Jan Michalak, prof UŁ

e-mail: jan.michalak@uni.lodz.pl

Godło
bip
hr
hr
Footer social icons

Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Newslettery
  • Struktura
  • Mapa strony
  • Dostępność
  • Polityka prywatności

Wydział Zarządzania
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 635 51 22

NIP 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności