Co zrobić, żeby uzyskać hasło i login do systemów UŁ?

Rozpoczynasz studia i masz problemy z logowaniem? Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami, jak uzyskać hasło i login do systemów UŁ.

1. Jak sprawdzić swój nowy login studenta/doktoranta UŁ? 

  • wejdź na stronę https://login.uni.lodz.pl/login-reminder 
  • w polu Prywatny adres e-mail wpisz swój prywatny adres e-mail (podany podczas rekrutacji i zarejestrowany w USOS), zaznacz pole „Nie jestem robotem", kliknij „Zatwierdź" 
  • na Twój prywatny mail przyjdzie wiadomość z informacją o nowym loginie. Jeżeli jej nie dostałeś, sprawdź foldery Spam i Kosz 

Twój nowy login będzie stworzony wg formatu ULxxxxxxx@edu.uni.lodz.pl 

2. Jak ustawić/zresetować hasło do loginu studenta/doktoranta UŁ? 

  • Wejdź na stronę https://login.uni.lodz.pl/password-reset 
  • w polu Identyfikator wpisz nowy login studenta, przykład: ULxxxxxxx@edu.uni.lodz.pl , zaznacz pole „Nie jestem robotem", kliknij „Zatwierdź" 
  • na Twój prywatny mail przyjdzie wiadomość z linkiem do zmiany hasła 
  • UWAGA: Hasło musi spełniać wymogi bezpieczeństwa (min. 12 znaków, duża i mała litera, cyfra; hasło nie może zawierać znaków specjalnych, nazw własnych typu imię, nazwisko, pesel; nowe hasło nie może być powiązane z poprzednimi) 

Od razu po zmianie hasła możesz logować się Twoim nowym loginem i hasłem do USOSweb i Moodle. 
Zaczekaj około 60 minut od zmiany hasła, zanim zalogujesz się do MS Office (poczty studenta/doktoranta UŁ). W tym czasie nastąpi migracja do Office 365. 
Następnie zaloguj się nowym loginem i hasłem na stronie https://www.office.com
Pamiętaj, że jeden login i hasło służą do wszystkich systemów UŁ, w tym do poczty Office 365. 

Coś poszło nie tak? Masz problem z nowym loginem lub hasłem? 
Przeczytaj FAQ dla studenta/doktoranta UŁ na stronie www.