1. Jak sprawdzić swój nowy login studenta/doktoranta UŁ?
- wejdź na stronę https://login.uni.lodz.pl/login-reminder
- w polu Prywatny adres e-mail wpisz swój prywatny adres e-mail (podany podczas rekrutacji i zarejestrowany w USOS), zaznacz pole „Nie jestem robotem", kliknij „Zatwierdź"
- na Twój prywatny mail przyjdzie wiadomość z informacją o nowym loginie. Jeżeli jej nie dostałeś, sprawdź foldery Spam i Kosz
Twój nowy login będzie stworzony wg formatu ULxxxxxxx@edu.uni.lodz.pl
2. Jak ustawić/zresetować hasło do loginu studenta/doktoranta UŁ?
- Wejdź na stronę https://login.uni.lodz.pl/password-reset
- w polu Identyfikator wpisz nowy login studenta, przykład: ULxxxxxxx@edu.uni.lodz.pl , zaznacz pole „Nie jestem robotem", kliknij „Zatwierdź"
- na Twój prywatny mail przyjdzie wiadomość z linkiem do zmiany hasła
- UWAGA: Hasło musi spełniać wymogi bezpieczeństwa (min. 12 znaków, duża i mała litera, cyfra; hasło nie może zawierać znaków specjalnych, nazw własnych typu imię, nazwisko, pesel; nowe hasło nie może być powiązane z poprzednimi)
Od razu po zmianie hasła możesz logować się Twoim nowym loginem i hasłem do USOSweb i Moodle.
Zaczekaj około 60 minut od zmiany hasła, zanim zalogujesz się do MS Office (poczty studenta/doktoranta UŁ). W tym czasie nastąpi migracja do Office 365.
Następnie zaloguj się nowym loginem i hasłem na stronie https://www.office.com.
Pamiętaj, że jeden login i hasło służą do wszystkich systemów UŁ, w tym do poczty Office 365.
Coś poszło nie tak? Masz problem z nowym loginem lub hasłem?
Przeczytaj FAQ dla studenta/doktoranta UŁ na stronie www.